Piagam Pelanggan : Pengurusan Aduan : Bukan Tanggungjawab JKR

Pengurusan Aduan Bukan di Bawah Tanggungjawab JKR : No Wrong Door Policy 

Tempoh tindakan diambil:

  • Akuan penerimaan aduan
1 hingga 3 hari
  • Maklum balas aduan
7 hari

 

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

Janji

Menepati Tempoh Masa Piagam Pelanggan

Tidak Menepati Tempoh Masa Piagam Pelanggan

Jumlah
Bil. Aduan Peratus % Bil. Aduan Peratus %
a. Akuan penerimaan aduan dalam tempoh 1 hingga 3 hari 17 100 0 0 17
b. Maklumbalas terhadap aduan dalam tempoh 7 hari 17 100 0 0 17
Tarikh Kemaskini : 13 Julai 2016

 

*Pencapaian Piagam Pelanggan akan dikemaskini pada setiap bulan

Offcanvas

JKR PERAK